Menu


Teletović o novoj sezoni


James
Teletović i LBJ
Pred početak sezone Mirza Teletović je odradio intervju s novinarom ESPN-a u kojem je govorio o svojoj igri i očekivanjima u novoj sezoni, novom treneru, komfortu u iskustvu kako ulazi u svoju treću sezonu i novoj akviziciji Brooklyn Netsa, Bojanu Bogdanoviću.

"Mislim da je sve u životu pitanje iskustva. Godinu za godinom, ako nastaviš da igraš za isti tim, sve ćeš više razumjeti. Naučićete više, a ja se lično osjećam opuštenije, pogotovo što već tri godine igram s Joe Johnsonom, Deron Williamsom i Brook Lopezom, a sa KG je ovo druga godina. Oni mi zaista pomažu i olakšavaju, razgovaraju sa mnom, oni imaju mnogo iskustva i kad god imam problem mogu da ih pitam bilo šta. A trener Hollins je nevjerovatan. Stalno razgovaram s njim i ako napravim grešku kaže mi: 'Sad si uradio tako ali pokušaj biti bolji naredni put.'

Teletoviću se otvorilo više prostora za igru odlaskom Paula Pierce što će se moći i vidjeti u akcijama koje se posebno pripremaju za njega.

"U sistemu kojeg igramo ja dobijam puno otvorenih šuteva, otvara mi se mogućnost za ulazak u reket i za igru leđima prema košu. Mogu da pokažem puno više od moje igre," rekao je Teletović ističući da uživa u ofanzivnom protoku lopte."Ove godine, cijeli tim, trenerski tim i svi oko tima su pozitivni i to čini komfornu sredinu za mene."

Teletović je rekao da je njegova prva sezona NBA sezona bila "teška", i da pomaže rookie-ju Bojanu Bogdanoviću da se prilagodi na tranziciju iz Europe. "Nastojim da mu pomognem koliko mogu. Prilično se dobro prilagodio."

Bogdanoviću najteže pada prilagođavanje na dužu liniju za 3 poena na što je Teletović rekao: "Postoje različite zone udobnosti. Postoji "zabavna udobna" zona u kojoj sam trenutno ja, jer sam ovdje već tri godine i prilično puno šuteva sam uputio prema košu i znam kad postanem umoran koliko energije mi je potrebno da ispoljim kada šutam."
"Bojan treba da postavi ta pravila za sebe kada šuta. Kada počne utakmice rekao sam mu da su ovdje u NBA linije za tri poena prilično kraće iz kuteva, tako da je lakše šutati iz kuteva kad si umoran"

Teletović zna da treba popraviti svoje skakačke sposobnosti, odnosno da kupi više lopti kako pod svojim tako i pred protivničkim obručem.

"Mislim da su skokovi, kao i odbrana općenito, je pitanje pravog stanja uma, tako ako kažeš 'Uhvatićiu taj skok' i uhvatićeš ga. Tako da pokušavam ove godine više pažnje posvetiti sokovima. Mislim da sam se malo popravio, i znam da se u toku sezone moram popraviti u tom segmentu igre, jer znam da me ovaj tim treba jakog pod obručima."

NBA Bosanci, livestream, linkovi, Mirza Teletović, Jusuf Nurkić